Game Star
Game Star



ستاره بازی - همه چیز در مورد بازی

“پسر کیسه‌ای” یکی از خلاقانه‌ترین بازی‌های سال‌های اخیر به شمار مي‌رود. حال قسمت دوم این بازی منتشر شده و اتفاقا بسیار خلاقانه تر، بانمک تر و سرگرم کننده تر از قسمت قبلی از آب درآمده است.

LBP2 مثل قسمت قبلی، بازی دوست داشتنی و ساده‌اي است. شما با پسر کیسه‌اي و دوستانش باید از سطوح مختلف بالا بروید و مرحله را به پایان برسانید. شما در طول راه همدیگر را کمک مي‌کنید، دست هم را مي‌گیرید و از یکدیگر آویزان مي‌شوید تا از موانع مختلف عبور کنید. مثلا برای گذشتن از یک دیوار بلند بالا مي‌توانید روی یک سر الاکلنگ بایستید و دوست تان روی سر دیگر آن بپرد تا با پسر کیسه‌اي به پرواز درآید.

شاید برای پسر کیسه‌اي داستانی متصور نباشید، اما پشت LBP2 یک داستان جذاب و سرگرم کننده خوابیده است. دنیای “بزرگ سیاره کوچک” مورد هجوم آدم بدها قرار گرفته و پسر کیسه‌اي و دوستان باید آن را نجات دهند. در بازی بیش از 30 مرحله گنجانده شده که هرکدام پر از تنوع است. از یک سو مرحله‌های بازی در اوج سادگی، رنگارنگ و چشم نواز است و از سوی دیگر طراحی مرحله‌ها و فراز و نشیب‌هایی که باید از آنها عبور کنید گوناگون است و در هر گام، فضای جدیدی را تجربه مي‌کنید. در یک مرحله روی سطوح چوبی مي‌دوید که حسابی جیر جیر مي‌کند و در مرحله دیگر از اسفنج‌های معلق آویزان مي‌شوید و حتی زنبور سواری هم مي‌کنید و از آن بالا باید دشمنان زیر پا را با گلوله‌های عسل ناکار کنید. وقتی حالت داستانی را تمام مي‌کنید، حتما دوباره سراغ مرحله‌های قبلی خواهید رفت تا آیتم‌های مختلف مثل لباس‌های جورواجور پسر کیسه‌اي را جمع کنید.

LittleBigPlanet 2 شما را تشویق مي‌کند دور هم بازی کنید. در LBP2 چهار نفر به طور همزمان مي‌توانند به بازی بپردازند. یکی دیگر از مهم ترین ویژگی‌های LBP که در قسمت دوم این بازی از همه نظر پیشرفت کرده، امکان ساختن مرحله به خلاقیت خودتان است. ابزار طراحی مرحله LittleBigPlanet 2 نسبت به قسمت قبلی حسابی گسترش پیدا کرده است. آیتم‌های جدیدی که به قسمت طراحی مراحل بازی اضافه شده است، باعث مي‌شود بازی متفاوتی را نسبت به قسمت قبلی تجربه کنید. مثلا یکی از این آیتم‌های جدید Sackbotها هستند. Sackbot پسرهای کیسه‌اي هستند که غیر مستقیم در بازی حضور پیدا مي‌کنند. مثلا مي‌توانید از این شخصیت‌ها در صحنه‌های سینمایی یا به عنوان دشمن استفاده کنید.LittleBigPlanet 2 بازی خوش آهنگی است. در بازی انواع آیتم‌های ریز و درشت از جنس چوب، فلز، پلاستیک و خلاصه هرچیزی که فکرش را بکنید وجود دارد و وقتی این آیتم‌ها به هم برخورد مي‌کنند، صدایی که مي‌شنوید کاملا باوركردني است. موسیقی متن بازی هم شنیدنی است و گوش دادن به آهنگ‌های اورجینال بازی هم خالی از لطف نیست.

---------------------------------------------------------------------------------

تصاویر بازی :

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 10 شهريور 1390برچسب:اخبار بازی,بازی جدید,نقد و بررسی بازی, توسط Taha |