Game Star
Game Star



ستاره بازی - همه چیز در مورد بازی
فاجعه ای عظیم در دنیای تکنولوژی ،
همانطور که میدانید چندی پیش مرد افسانه ای شرکت "Apple" اقای "Steve Jobs" در طی بیانه ای اعلام کرد از هیئت مدیره این شرکت به علت بیماریش به صورت استعلاجی کناره گیری میکند و وی دلیل این کار خود را تمرکز بیشتر بر روی بیماریش اذعان کرده بود .

همین خبر کنارگری وی شوک بزرگی به پیکره دنیای تکنولوژی وارد کرد و همگان را شوکه نمود ولی ماجرا فقط به کناره گیری وی خاتمه نیافت و در خبری که امروز منتشر شد این شوک تبدیل به فاجعه گردید و ان هم زنده ماندن Steve Jobs فقط در 6 هفته است . وی که از سرطان لوزالمعده رنج میکشید اولین بار در سال 2004 درد وی اشکار شد و از ان به بعد بدن وی شروع به ضعیف شدن کرد و وزن بسیاری از دست داد . تا انجا که وی 45 کیلو وزن کم کرد اقای Steve Jobs در این مدت به شیمی درمانی مشغول بود و نازک شدن موهای وی دلیلی بر این واقعه است .

دکتر Jerome Spunberg : در این مورد نیز میگوید اقای Jobs به علت عود کردن سرطانش باید تحت شیمی درمانی قرار گیرد . +

دکتر Gabe Mirkin نیز وضعیت وی را وخیم خواند و افزود چیزی که الان شاهد ان هستیم از بین رفتن توده بزرگی از عضلات وی هستیم که ان به علت نبود کالری در بدن Jobs میباشد که میتوان گفت دلیلش به خاطر سرطانی است که وی دارد
وی در اخر حرفی دلخراشی را اذعان کرد و افزود : چیزی که در این عکسها میبینم این است که اقای Jobs اخرای عمر خود را سپری میکند .

دکتر Samuel Jacobson نیز در مورد مریضی وی اذعان کرد : اگر بخواهیم از عکسهای وی قضاوت کنیم وی در اواخر عمر خود است و شاید تا 6 هفته دیگر بیشتر زنده نباشد وی خیلی لاغر شده است و توده عضلانی زیادی را از دست داده است .
اینها اظهارات دکترانی بودند که این تشخیص را در مورد 
Steve Jobs داشتند و ما امیدواریم تشخیص این افراد اشتباه باشد و خالق iPhone, iPod و iPad همچنان در دنیای تکنولوژی ، سخت افزار و نرم افزار بماند . برای وی ارزوی سلامتی میکنیم 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 10 شهريور 1390برچسب:, توسط Taha |